Skočite u novu turističku sezonu s najnovijim trendovima u turizmu

Novi trendovi
Skočite u novu turističku sezonu s najnovijim trendovima u turizmu Objavljeno: 06.01.2017.

Dobra priprema ključ je uspješne turističke sezone. Krenite sa proučavanjem najnovijih trendova u turizmu!

Bili vi turistička agencija, objekt za seoski turizam, hotel ili nudite privatni smještaj u apartmanima na moru, trendove u turizmu morate pratiti kako bismo svi imali još kvalitetniji turizam u Hrvatskoj i ostvarivali još bolje rezultate iz godine u godinu.

Početak godine označava zahuktavanje za osvježavanje ponude, kao što neki sada primjerice uzimaju kredit za turizam za gradnju ili preuređenje, te se svi pripremaju za novu turističku sezonu. Upravo se sada kreće u istraživanje i prilagodbu sadržaja pa smo vam skratili vrijeme i pripremili listu najnovijih trendova u turizmu koje možete iskoristiti za sezonu 2016.

Tehnologija u turizmu

Check-in procedura – standardna verzija bi lako mogla otići u povijest. Gosti ne žele gubiti vrijeme na recepciji ako već imaju rezervaciju i dodijeljenu sobu. Mogu se čekirati putem službene aplikacije na svom smartphoneu ili računalu, a ključ im može biti ispisan također u aplikaciji koja se lako očita na vratima od sobe (NFC tehnologija ili kod koji se skenira). Neki veliki lanci hotela i drugi ponuđači smještaja su već uveli ovu mogućnost i samo je pitanje dana kada će to postati novi standard.

Self service – Često se dosad događalo da u hotelu dobijete sobu koja vam se ne sviđa, na surfanju opremu u boji koja vam ne paše ili je premala… Moderni turist želi moći birati to sve i prije nego što stigne na lokaciju, a uz pomoć aplikacije na smartphoneu to mu možete omogućiti. Nadalje, putem iste aplikacije gosti mogu zatražiti i promjene u rezervaciji, bukirati dodatne noći i sl. I to sve dok su u pokretu, jer upravo tako milenijalsi vole.

Selfie kutak – Selfie je zarazio svijet, a genijalno se iskorištava u turističke svrhe. Ako imate savršenu foto lokaciju označite je (osmislite i hashtag) i ta impresivna slika će otići u svijet te vam se vratiti u obliku novih rezervacija. Više o korištenju selfieja u svrhu promocije ovdje.

Razvoj tehnologije omogućio nam je brdo ovakvih opcija. Pitanje je samo želite li se modernizirati i približiti novim generacijama turista.

priprema-za-turisticku-sezonu

Lakše snalaženje i upravljanje na lokaciji

Virtualni asistent – concierge – Kako bi gost imao što brži pristup vašim dodatnim uslugama, u sobi mu primjerice možete postaviti tablet s aplikacijom. Za svaku uslugu koju poželi više ne mora pozivati recepciju, već u aplikaciji odabere uslugu koju želi naručiti te po želji doda i poruku. Isto tako sve informacije prima preko uređaja, a za komunikaciju mu može poslužiti i službeni app objekta. Na taj način ostaje više vremena vašem osoblju da se brine za druge važne poslove.

Internet svugdje i svima – više nije važno samo da imate bilo kakvu internetsku vezu, ona mora biti super brza i kvalitetna. Zašto? Jer moderni turist sa sobom na putovanje vuče smartphone, tablet, laptop… I treba mu snažna veza sa svijetom.

Povezani članak → Bežični pristup internetu
kao svakodnevna ponuda = zadovoljniji gosti

To vrijedi i za ugostitelje te turističke agencije ili obrte koji nude turističke sadržaje. Ako imate kayak-kanu turu na rijeci Zrmanji itekako želite posjetiteljima na cilju omogućiti internet vezu kako bi svi sudionici podijelili svoj selfie u vožnji ili na slapu sa svojim prijateljima na društvenim mrežama.

Touch screen opcije – Kako bi se svatko osjećao najudobnije u turističkom smještaju treba mu prepustiti odluku o temperaturi, jačini svjetlosti u prostoriji ili poziciji zavjesa, a koji je uređaj najjednostavniji za korištenje nego jedan ekran na dodir s kojim se svime time može upravljati. Ako ste restoran omogućite gostima preko touch uređaja narudžbu jela i pića. Zaista svaka grana turizma može prilagoditi ovaj uređaj tako da cijeli proces odluke prepusti gostu.

hrvatski-turizam-tehnologija-u-turistickom-objektu

Gostoprimstvo može biti još bolje

Personalizacija – Ključ je u poznavanju svakog gosta. Vodite bazu svojih kupaca ili gostiju, šaljite im posebne ponude i popuste ili ih iznenadite pomno odabranim poklonom pri sljedećoj posjeti. Kupci se vole osjećati prepoznato i posebno. Vaš marketing i prodaja mogu bolje upravljati vezom s klijentima uz pomoć CRM alata.

Dobri lokalni savjeti – Ono što svaki turist želi znati jest gdje lokalci jedu, piju ili provode vrijeme. Malo tko želi posjećivati ekstremno turističke lokacije jer su tamo uobičajene gužve i najčešće to nije najbolja ponuda. Upravo zato svojim gostima priredite vaš osobni vodič kroz najbolju hranu, pića, mjesta za izlazak, gradske atrakcije i neka skrivena mjesta za koja znaju lokalci. Takav znak pažnje sigurno će im se svidjeti!

Sretan zaposlenik = sretan gost – Kako biste bili što bolji u svom poslu i pružili gostima i kupcima maksimalno gostoprimstvo te korisničko iskustvo i vi morate biti zadovoljni na svom radnom mjestu. Često u turizmu više mislimo na one koje poslužujemo nego sami na sebe. Što to znači? Da morate sebi olakšati posao da biste bili produktivniji, da biste bili uspješniji, da biste pružali kvalitetniju uslugu itd.

To znači i pratiti trendove u tehnologiji te svom timu omogućiti najnovije alate za rad kako bi bili još brži i bolji, kao npr. Office 365 za lakšu suradnju na zajedničkim projektima, Cloud Storage za čuvanje svih tvrtkinih dokumenata uz jednostavan pristup svim zaposlenicima za brže obavljanje posla, Cloud ljudske resurse i još brojne druge korisne aplikacije u cloudu s kojima postajete još bolji u svome poslu. Također, isprobajte Olivebox aplikaciju za rezervaciju smještaja – praktičan alat koji svim ponuđačima turističkog smještaja omogućava efikasnu organizaciju poslovanja.

Trendovi u turizmu

Ključ uspješnosti u hrvatskom turizmu svih ovih godina bila je upravo u prilagodbi i praćenju trendova. Hrvatski turizam jača iz godine u godinu. Pravilnici se mijenjaju i više zvjezdica se dobiva za modernije uređene prostore i bolju opremljenost. Isto tako se dobivaju i dobre recenzije na Trip Advisoru, čim gostima dajete bolju uslugu. Stoga ne čekajte zadnji tren, prilagodite svoje poslovanje u turizmu pomoću ovih trendova i unaprijedite ga te ostvarujte još bolje turističke rezultate!

Izvor: bizit.hr