Novi Trend Promocije Restorana – Brendiranje Kuhara!

Novi trendovi
Novi Trend Promocije Restorana – Brendiranje Kuhara! Objavljeno: 03.03.2019.

Povećaj vrijednost restorana brendiranjem svog glavnog kuhara. Kako stvoriti imidž kuhara čija jela svi žele kušati?

Imaš lijepo dizajniran restoran, ugodno osoblje i ukusnu hranu, no uz sav trud i dobru organizaciju to nije dovoljno da tvoj restoran radi punim kapacitetom ?
Mnogi vlasnici restorana odavno su svjesni da je izgradnja brenda jedan od važnih elemenata uspješnog restoranskog poslovanja.
Brend je ime, logo, dizajn, kvaliteta ili bilo što drugo što će tvoj proizvod odvojiti od proizvoda drugih proizvođača. Tvoj restoran mora biti prepoznatljiv.

Svakim danom konkurencija je sve veća, nema mjesta za prosječnost te gosti imaju mnogo veće zahtjeve. Danas nije dovoljno imati prepoznatljiv dizajn i bombardirati klijente različitim promotivnim materijalima. Svakim danom marketing je usmjeren na klijenta i sve više je personaliziran. Tvoj restoran mora biti personaliziran da bi se uspio približiti krajnjem korisniku – tvom gostu.

Kako to uraditi na najbolji mogući način? Naravno brendiranjem tvog glavnog kuhara!

Zašto ulagati u brendiranje kuhara?
Neki od razloga zašto se odlučiti na brendiranje kuhara:

  • Zato što poznati kuhar povećava vrijednost restorana.
  • Zato što ulažeš u profesionalnu usluge i stvaraš eksperte u restoranskoj djelatnosti.
  • Zato što imaš “živu ” reklamu , promoviranjem osobe i njegovih vještina i vrlina ispred ponude restorana povećavaš zainteresiranost obožavatelja.
  • Zato što hranu u tvom restoranu pripremaju ljudi za ljude. Identifikacijom osoba koji pripremaju jela (kuhara) personalizirate ponudu i približavate je svojim gostima.
  • Zato što ćeš na ovaj način privući medije da pišu o tvom restoranu.
  • Zato što otvaraš novi kanal za komunikaciju sa tvojim gostima.

Da bude jasno, ljudi će se uvijek vraćati u tvoj restoran ako imate odličnu hranu. Iza dobre klope uvijek stoji dobar kuhar i njegov tim. Tvoj glavni kuhar je živo biće koje radi mala umjetnička djela. Iskoristi mogućnost brendiranja restorana kroz brendiranje tvog glavnog kuhara. Uz malo planiranja i prateći navedene savjete ovaj cilj se može uklopiti u tvoju poslovnu strategiju. Kako brendirati kuhara i dobiti na dodatnim vrijednostima objekta?

I tvoj glavni kuhar može postati poznat
Kada sam odlučila pisati o brendiranju kuhara prvo sam napravila istraživanje kako su najbolji u klasi postali poznati. Čitajući biografije najpoznatijih svjetskih kuhara došla sam do iznenađujućih podataka. Vjerovali ili ne, oni nisu pohađali neke poznate svjetske škole kulinarstva i nisu došli iz poznatih restorana ili kulinarskih obitelji.

Pogledajte na primjer Jamie Olivera koji se prema istraživanjima koje je provela ekipa sa Zimbio.com već dugo drži na prvom mjestu liste najtraženijih i najpopularnijih svjetskih kuhara. Svoju kulinarsku karijeru je počeo kuhajući u obiteljskom pub-u, a nakon što je primijećen od BBC -ja u jednom kulinarskom dokumentarcu postaje omiljeni televizijski kuhar, danas autor više knjiga, zagovornik zdrave hrane za djecu ( Food revolution) i vlasnik više restorana. Ne postoji čovjek na planeti zemlji koji ne zna za ovog zabavnog dečka.

Što želim reći. Da bi kuhar postao poznat neosporno je da ima kulinarske vještine, no to nije jedina osobina koja je tražena. Restoranski kuhar je kompletna ličnost, čovjek prije svega sa svojim manama i vrlinama.

Fokusiraj se na svoje osoblje
Ok, tvoj cilj je jasan. Poboljšati rad restorana kroz brendiranje tvog glavnog kuhara. No što ako uopće nemaš kandidata za ovaj posao? Ili pak imaš potencijalnog kandidata ali ga treba “doraditi”? Fokusiraj se na svoje osoblje, odaberi interesantne kandidate te analiziraj svakog od njih pojedinačno. Prati način na koji rade, njihove pokrete, brzinu, snalažljivost, upotrebu mašte i kreativnost, stav s kojom pristupaju kuhanju. Također pazi da osoba koju ćeš izabrati treba biti komunikativna i otvorena ličnost.

Nakon izvjesnog vremena sigurna sam da će se neko od njih izdvojiti svojom osobnošću. To ne mora biti ujedno i najbolji kuhar / kuharica u tvom restoranu, ali mora biti neko ko ima karizmu i energiju, neko ko prije svega voli svoj posao i posvećen mu je u potpunosti.

Ako u svom restoranu imaš kuhara s navedenim osobinama onda on sigurno zaslužuje šansu za usavršavanje i trebaš ga iskoristiti za brendiranje tvog restorana.

Osiguraj svoja ulaganja

Nakon što ste izabrali kuhara za brendiranje koji je s oduševljenjem pristao na tvoju ideju da postane glavno lice tvog restorana trebat ćeš uložiti nešto novca za usavršavanje njegovih kulinarskih sposobnosti.

Najbolje bi bilo da pohađa tečajeve ili škole kulinarstva kod nekih već poznatih kulinarskih majstora u tvom okruženju. Neko od koga će naučiti kako dobro kuhati ali i kako se ponašati kao poznati kuhar s obzirom da njegov rad u budućnosti će postati jedan od glavnih oblika promocije tvog restorana.

Sigurno je da ovakvi tečajevi iziskuju dosta novca i slobodnih radnih dana te bez obzira što vjeruješ u odabranog uposlenika, to sve zajedno mnogo košta pa osiguraj njegov ostanak u tvom restoranu za određeni period, odnosno, uredite odnose ugovorom.

Iskoristi osobnost svog kuhara

Ono što privlači pažnju ljudi nisu samo vještine pojedinih osoba, to je njihova osobnost, potpuni doživljaj ličnosti. Tvoj kuhar mora imati svoj prepoznatljiv stil. Da li će to biti njegov šarm, sexi tijelo, osmijeh, duhovitost, blesavost, strastvenost, maštovitost, interesantan hobi, stil odijevanja ili nešto drugo zapravo i nije bitno. Bitno je prepoznati i istaknuti postojeće atribute. Upravo ove osobine treba iskoristiti za stvaranje prepoznatljivog i jedinstvenog osobnog profila tvog glavnog kuhara. Obogati biografiju tvog glavnog kuhara sa pohađanim školama i tečajevima, iskustvima na drugim poslovima te ciljevima za budućnost.
Otkrij njegovu priču, njegov obiteljski život, omiljenu glazbu, sport, njegova omiljena jela ili mjesta za odmor. Ponudi cijeli paket.

Ne zaboravi da ljude često privuku neke naše osobine kojima se mi sami ne ponosimo, poput velikog trbuha, ćelave glave, krivog nosa, neobične gestikulacije. Ne moramo biti savršeni i lijepi da bi bili interesantni, zapravo, savršenost je nekako danas postala lako dostupna, nezanimljiva, gotovo dosadna.

Otvori vrata restoranske kuhinje

Što se to tamo kuha? Tvoji gosti će imati priliku upoznati tvog kuhara na najbolji način ako ga vide na dijelu. Dovedite ga direktno među restoranske goste. To možeš uraditi na dva načina.

  • Prezentiranjem pripremanja specijaliteta kuće izravno u restoranu tako da tvoji gosti imaju mogućnost da vide u živo “zvijezdu na dijelu” ili snimanjem kratkih filmova u kojima tvoj kuhar priprema neko popularno jelo.
  • Postavljanjem promotivnih video isječaka na youtube šira publika će imati priliku upoznati tvog glavnog kuhara kao i ponudu restorana. Pretprazničko vrijeme je idealno za ovakve aktivnosti. Snimi pripremanje specijalne ponude za određene praznike i uživajte u rezultatima video marketinga.

Iskoristi sajmove, festivale hrane i lokalne medije

Bilo koji oblik javnog istupanja, intervjua, prezentacija, komunikacija sa ekspertima iz kulinarske ili ugostiteljske djelatnosti će biti veoma korisno. Za brendiranje potrebno je širiti poznanstva, mnogo pričati, biti ekscentričan ako treba da bi privukli pozornost medija.

Iskoristite sajmove i festivale hrane i restorana za prezentaciju hrane i usluga. Domaćin tvog štanda svakako treba biti tvoj glavni kuhar koji će moći pokazati svoje umijeće posjetiteljima.

Reklamiraj svog kuhara na restoranskom meniju

Svaki restoran bi trebao imati svoju priču. Ta priča može biti i životni put ili zanimljivi isječci iz života tvog glavnog kuhara. S obzirom da ljudi vole znati po nešto o tuđim životima, ovo će biti zanimljivo štivo za svakog gosta prilikom ostvarivanja narudžbe. Ne zaboravite uključiti fotografiju glavnog kuhara u restoranski meni. Na ovaj način odnos sa gostima postaje intimniji. Nemoj se iznenaditi ako tvoji gosti budu tražili da osobno upoznaju kuhara. Upoznavanjem i razmjenom mišljenja sa glavnim kuharom stvara se veće povjerenje kod klijenata, direktno dobivate sugestije korisnika vaših usluga a broj lojalnih gostiju se povećava.

Kuharica ili Kolumna?

Gotovo svi poznati kuhari su se okušali u izdavaštvu. Da li je tvoj glavni kuhar talentiran za pisanje? Autor knjige iz kulinarstva ne može biti svatko ili?
Izdavanje knjige s receptima i savjetima iz kulinarstva će pomoći povećati prisutnost u medijima i dati svojevrsni akcent na kvalitetu i stručnost tvog glavnog kuhara te uveliko utjecati na posjećenost tvog restorana.

Ako je pisanje i izdavanje knjige prevelik zalogaj, pisanje kolumne o kulinarstvu u lokalnim novinama ili na nekom od popularnih internet portala je također veoma interesantan način osobnog brendiranja.

Prijavi svog kuhara u reality show

Posljednjih godina su veoma popularni kulinarski reality show -ovi u kojima obični ljudi i kuhari iz manjih restorana dolaze u želji da pokažu televizijskoj publici što to znaju i mogu uraditi kada je u pitanju spremanje različitih specijaliteta. Ove televizijske emisije imaju veoma veliku gledanost i odličan su način upoznavanja ljudi sa likom tvog glavnog kuhara.
Također, ostvaruju se poznanstva sa vrhunskim kuharima koji su obično članovi žirija te usvajaju novi trikovi i korisni savjeti iz svijeta kulinarstva.

Povećana popularnost restorana u kojem kuha tip sa televizije je zagarantirana. Mnogi od tvojih gostiju će doći samo iz radoznalosti.

Online brendiranje glavnog kuhara

Izgradnja jedinstvenog identiteta putem interneta je nezaobilazna, učinkovita i svima dostupna. Ovdje ću spomenuti nekoliko mogućnosti online brendiranja tvog glavnog kuhara.

Restoranska web stranica. Tvoja web stranica je mjesto gdje ce se naći sve informacije vezane za tvoj restoran, restoransku ponudu, izgled restorana, mogućnost online rezerviranja i naručivanja ali također i mjesto koje možete iskoristiti za dijeljenje interesantnih sadržaja o restoranskom osoblju.
Naravno posebno mjesto će dobiti tvoj glavni kuhar. Ovdje ne spada samo njegova biografija. Obezbijedite mu više prostora. U sadržaj uključite fotografije i recepte za određena jela. Napravi jedan korak ispred ostalih te uključi blog u svoju stranicu. Ako tvoj kuhar ima sklonosti ka pisanju onda može pisati svoj blog. Ako pisanje nije jača strana vašeg kuhara a u budžetu imate predviđena sredstva za online marketing možete platiti nekom od blogera iz svijeta kulinarstva da piše u njegovo ime.

Osobna Web Stranica. Također ako imaš novca možeš uložiti u kreiranje osobne web stranice za svog glavnog kuhara. Ovo će sigurno utjecati na povećanje interesa javnosti i stvaranja imidža profesionalnog kuhara.

Kreiranje profila na društvenim mrežama. Društvene mreže su nezaobilazne i danas su “ must have” za bilo koju djelatnost. Iz vlastitog iskustva mogu reći da kreiranjem profila osobe koja predstavlja tvoj biznis u ovom slučaju restoran povećava interakciju sa fanovima čak za 500 %. Čini se da ljudi više vole komunicirati sa stvarnim ljudima, komentirati i dijeliti njihove sadržaje nego sa logotipom nekog restorana iako znaju da iza njega stoji živo biće.

Savjet: Ne zaboravi da uvijek koristiš osobne fotografije na svim profilima društvenih mreža

Personifikacijom biznisa pojačava se veza sa potencijalnim i već postojećim gostima, približavamo se korisniku usluga, saznajemo njihove potrebe i sugestije, upoznajemo ih i dajemo im mogućnost da oni upoznaju nas.

Građenjem odnosa i interesantnih sadržaja te djeljenjem istih na društvenim mrežama povećava se posjećenost web stranice, radimo na reklamiranju i brendiranju kuhara i restorana.

Zaključak: Izgradnja osobnog brenda i brenda za tvoj restoran su aktivnosti koje će sigurno unaprijediti poslovanje restorana. Kreiranjem detaljnog strateškog plana za postizanje ovih ciljeva minimalizirati ćete troškove te postići najbolji uspjeh.

Kuhari : Branko Ognjenović - Carsko meso u umaku od meda i chilija

Autor: / Marketing

Izvor: possector.hr

Novi Trend Promocije Restorana – Brendiranje Kuhara!