Mali trikovi za produktivniji rad od kuće

Zanimljivosti
Mali trikovi za produktivniji rad od kuće Objavljeno: 02.05.2020.

Kućna atmosfera, iako veoma ugodna, ponekad baš nije najbolje mjesto za obavljanje brojnih poslovnih zadataka. Činjenica da se nalazimo u udobnosti svog doma mnogima od nas odvlači pozornost i samim time smanjuje željenu razinu produktivnosti i efikasnosti. Kako vaša posvećenost poslu ne bi trpjela ni kada radite u svom “kućnom uredu”, donosimo vam nekoliko trikova koji će vam pomoći da ostanete fokusirani tijekom radnog vremena.

Lokacija, lokacija, lokacija…

Prije svega, potrebno je započeti s produktivnim radnim okruženjem. Znamo da rad iz kreveta može zvučati primamljivo, no on se svakako ne preporučuje. Odaberite mjesto u svom domu u kojem se osjećate ugodno i krenite s radom. Ako imate ukućane, to će vam pomoći da s njima definirate da je taj prostor vaš ured u kojem očekujete mir.

Lista zadataka

Ako ste jedni od onih koji vole sastavljati popise kako biste pratili svoje poslovne zadatke, onda samo tako i nastavite. Važno je zadržati svoju rutinu jer će vam time biti lakše prilagoditi se ovoj novoj poslovnoj dinamici. Ako ipak to ne radite, sada je savršeno vrijeme da krenete. Popišite sve zadatke koje morate obaviti s datumima dokad moraju biti izvršeni kako ne bi bilo zabune. Na ovaj način ćete produktivnije upravljati svojim vremenom.

Poštivati pravila odijevanja

Pidžame su udobne, ali postoji razlog zašto u njima spavamo, a ne idemo na posao. Način na koji se oblačite utječe na vaše raspoloženje. Ako ste u pidžami cijeli dan, onda će vam na umu konstantno biti odmaranje. Odjenite li svoje klasične poslovne kombinacije, sigurno ćete biti motiviraniji da započnete dan i krenete u nove radne pobjede, pa čak i od doma gdje vas vaši radni kolege ne mogu vidjeti, osim preko video poziva.

Održavati dobru komunikaciju s kolegama

Komunikacija je ključ, pogotovo u trenucima kad se ne možete direktno obratiti svojim kolegama kao inače. Dogovorite se s njima na koji način ćete komunicirati kako ne bi došlo do nesporazuma. Jasno definirana pravila smanjuju neočekivane rezultate i tako vaš posao neće trpjeti. Zahvaljujući današnjoj tehnologiji, mogućnosti komunikacije su mnogobrojne: izaberite onu koja vama i vašim kolegama najviše odgovara, budite konzistentni i zapamtite da vam oni ne mogu čitati misli.

Izvor:pointshoppingcenter.hr