Kurija Janković u kategoriji heritage hotela s 4 zvjezdice

Zanimljivosti
Kurija Janković u kategoriji heritage hotela s 4 zvjezdice Objavljeno: 15.03.2017.

KAPELA DVOR

Hotel Kurija Janković iz Kapela Dvora dobio je rješenje Ministarstva turizma kojim je svrstan u kategoriju heritage hotela ili hotela baštine s četiri zvjezdice. Tako se hotel Kurija Janković našao u društvu renomiranih hrvatskih hotela poput zagrebačkog Palacea, bolskog Svetog križa, rovinjskog Angela d’oro ili La Grise iz Bale, koji također nose oznaku heritage. Po tome je hotel Kurija Janković prvi u Slavoniji i među rijetkima u Hrvatskoj jer heritage hoteli pridonose očuvanju kulturnog i povijesnog nasljeđa.

– Godina 2016. bila je prva godina našega poslovanja, a možemo ju opisati kao godinu ulaganja, planiranja, istraživanja, analiziranja i kreiranja vlastitog brenda hotela. Budući da smo mali hotel, naglasak je stavljen na rad i zauzimanje svakog pojedinca. Podizanje svijesti o važnosti individualnog i timskog rada jedna je od primarnih zadaća svakog poslovnog sustava. Uz primarnu zadaću postavljanja poslovnih procesa, nastojali smo usporedno razvijati prepoznatljivost destinacije. Hrvatska slovi kao “zemlja 1000 otoka”, no malo je poznato da smo i zemlja koja ima više od 1300 dvoraca i kurija – istaknula je Sanja Sabolić - voditeljica hotela Kurija Janković iz Kapela Dvora.

Kurija Janković sagrađena je tijekom 19. stoljeća u duhu smirenog historicizma i jedna je od najelegantnijih plemićkih ladanjskih kuća na području Virovitičko-podravske županije. Hotel se nalazi na mjestu susreta Slavonije i Podravine u okruženju UNESCO-ovog Prekograničnog rezervata biosfere Mura - Drava - Dunav, raspolaže s 18 komfornih soba, a gostima su na raspolaganju cafe-bar, restoran, soba za sastanke, konferencijska dvorana i suvenirnica.

– Nadamo se da će naš hotel postati pokretač kontinentalnog turizma županije jer kontinentalna Hrvatska ima uistinu bogatu ponudu koja treba naći svoje mjesto na tržištu, a trenutno je nedovoljno predstavljena. Prirodne ljepote, domaća kuhinja, kulturna baština, tradicionalni obrti i zanati zaslužili su biti vidljivi i dostupni domaćim i stranim turistima. U 2017. godini očekujemo najveći pomak upravo na tom području – podcrtala je Sanja Sabolić.

- Nastavit ćemo povezivanje s domaćim ugostiteljima jer želimo zajednički pridonijeti razvoju destinacije. Cilj nam je postati prepoznatljiva destinacija za domaće turiste, ali i predstaviti se novim tržištima srednje i zapadne Europe. Smatramo da smo vrijedni “skretanja s autoceste” na putovanjima do mora jer uz predivan hotel nudimo i jedinstvene lokalitete u našem okruženju. Te dvije ponude (morska i kontinentalna) trebaju biti komplementarne i dopunjavati se, a potencijalnom gostu moraju biti konkretno predstavljene. Kako bi kontinentalni turizam bio konkurentan, potrebna je cjelokupna državna strategija i vizija u kojem smjeru ga želimo razvijati. Imamo sve preduvjete da kao zemlja razvijemo cjelogodišnji turizam i odmaknemo se od etikete isključivo morske destinacije. Pomaci su na tom području vidljivi, ali se na njima treba konstantno raditi – zaključila je Sanja Sabolić. V. Grgurić

Izvor: glas-slavonije.hr