Istraživanje: saznajte s kojih tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom

Savjeti za posloprimce
Istraživanje: saznajte s kojih tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom Objavljeno: 06.06.2016.

Sve dosadašnje najave, rekacije s turističkih sajmova i tržišta, istraživanja i dosadašnji broj bookinga, govore nam kako će ova turistička sezona biti bolja nego prošla, koja je bila rekordna.

Prema podacima Hrvatske narodne banke (HNB), tijekom 2015. godine, prihodi u turizmu od stranih gostiju iznosili su 7 milijardi i 961 milijun eura, što u odnosu na 2014. godinu (7 milijardi i 401 milijun eura), predstavlja rast od 7,6%, odnosno 559,5 milijuna eura, a kada dodamo i domaću potrošnju, ukupni prihodi od turizma iznosili su 9,3 milijarde eura. Udio prihoda od turizma u ukupnom BDP-u u 2015. godine iznosio je18,1% što predstavlja rast od 0,9 postotnih poena u odnosu na 2014. godinu.

Vremenska prognoza nam također ide u susret, doduše nikad ne možemo biti sigurni s dugoročnim prognozama, no i to je jedan od važnih čimbenika kod odlučivanja lokacije za godišnji odmor stranih gostiju. Prvi pravi test, nakon Uskrsa, bio je nedavni produženi vikend povodom blagdana Tijelova kada je u Hrvatskoj ostvareno više od 288 tisuća dolazaka i 1.08 milijuna noćenja.

Do odgovora koliki je stvarni interes stranih turista za Hrvatskom, najbolje možemo doći statističkim podacima u realnom vremenu, koje nam omogućavaju blagodati tehnologije. trivago kao najveća web stranica za usporedbu cijena smještaja online, koristi najveći metasearch što je odličan pokazatelj „buzza“ i interesa stranih turista za Hrvatskom.

S kojih tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom i koja je destinacija najtraženija?

Pomoću istraživanja koje je proveo trivago, saznali smo s kojeg tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom i koja je destinacija najtraženija, te vam ga ekskluzivno predstavljamo.

Povodom početka sezone, trivago je proveo analizu najpopularnijih destinacija u Hrvatskoj ovisno o zemlji porijekla turista, a podaci su temeljeni na izvacima prometa iz baze podataka sa stranice s preko 120 milijuna korisnika, što čini podatke veoma pouzdanima, istaknuo je Sven Ladović iz trivaga Hrvatske te istiće: „Većina objekata je već spremna za primanje gostiju, no to ne znači da se potencijal kvalitete usluge ne može još poboljšati. Nadamo se kako će trivago analiza ovim putem pomoći hotelijerima, velikim i malima, da pripreme savršenu ponudu za pravu skupinu turista.“

Sukladno dobivenim podacima s trivaga, donosimo Vam s kojih tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom i koji gradovi su najzanimljiviji na našim emitivnim tržištima Austrije, Njemačke, Italije, Velike Britanije i Poljske. Najviše interesa strani turisti iz navedenih pet država pokazali su za Dubrovnikom, Porečom i Splitom, a zatim slijede Pula, Rovinj i Makarska. Pogledajte redoslijed destinacija prema količini prometa tj. koliko ljudi traže i klikaju određene destinacije, što pokazuje interes stranih turista za Hrvatsku, po državama.

Sve dosadašnje najave, rekacije s turističkih sajmova i tržišta, istraživanja i dosadašnji broj bookinga, govore nam kako će ova turistička sezona biti bolja nego prošla, koja je bila rekordna.

Prema podacima Hrvatske narodne banke (HNB), tijekom 2015. godine, prihodi u turizmu od stranih gostiju iznosili su 7 milijardi i 961 milijun eura, što u odnosu na 2014. godinu (7 milijardi i 401 milijun eura), predstavlja rast od 7,6%, odnosno 559,5 milijuna eura, a kada dodamo i domaću potrošnju, ukupni prihodi od turizma iznosili su 9,3 milijarde eura. Udio prihoda od turizma u ukupnom BDP-u u 2015. godine iznosio je18,1% što predstavlja rast od 0,9 postotnih poena u odnosu na 2014. godinu.

Vremenska prognoza nam također ide u susret, doduše nikad ne možemo biti sigurni s dugoročnim prognozama, no i to je jedan od važnih čimbenika kod odlučivanja lokacije za godišnji odmor stranih gostiju. Prvi pravi test, nakon Uskrsa, bio je nedavni produženi vikend povodom blagdana Tijelova kada je u Hrvatskoj ostvareno više od 288 tisuća dolazaka i 1.08 milijuna noćenja.

Do odgovora koliki je stvarni interes stranih turista za Hrvatskom, najbolje možemo doći statističkim podacima u realnom vremenu, koje nam omogućavaju blagodati tehnologije. trivago kao najveća web stranica za usporedbu cijena smještaja online, koristi najveći metasearch što je odličan pokazatelj „buzza“ i interesa stranih turista za Hrvatskom.

S kojih tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom i koja je destinacija najtraženija?

Pomoću istraživanja koje je proveo trivago, saznali smo s kojeg tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom i koja je destinacija najtraženija, te vam ga ekskluzivno predstavljamo.

Povodom početka sezone, trivago je proveo analizu najpopularnijih destinacija u Hrvatskoj ovisno o zemlji porijekla turista, a podaci su temeljeni na izvacima prometa iz baze podataka sa stranice s preko 120 milijuna korisnika, što čini podatke veoma pouzdanima, istaknuo je Sven Ladović iz trivaga Hrvatske te istiće: „Većina objekata je već spremna za primanje gostiju, no to ne znači da se potencijal kvalitete usluge ne može još poboljšati. Nadamo se kako će trivago analiza ovim putem pomoći hotelijerima, velikim i malima, da pripreme savršenu ponudu za pravu skupinu turista.“

Sukladno dobivenim podacima s trivaga, donosimo Vam s kojih tržišta vlada najveći interes za Hrvatskom i koji gradovi su najzanimljiviji na našim emitivnim tržištima Austrije, Njemačke, Italije, Velike Britanije i Poljske. Najviše interesa strani turisti iz navedenih pet država pokazali su za Dubrovnikom, Porečom i Splitom, a zatim slijede Pula, Rovinj i Makarska. Pogledajte redoslijed destinacija prema količini prometa tj. koliko ljudi traže i klikaju određene destinacije, što pokazuje interes stranih turista za Hrvatsku, po državama.

“Navedeni podaci hotelijerima mogu pružiti uvid u jezike na koje bi mogli prevesti svoje online stranice, predvidjeti prosječnu potrošnju prema kupovnoj moći zemalja porijekla turista, te mnogo više u čemu trivago nudi podršku na svakom koraku. Ovim putem trivago želi pozvati hotelijere, ali i korisnike, da se oslone na korisničku podršku ukoliko imaju pitanja ili nejasnoće vezane za uslugu i informacije koje nudimo” istiće Ladović

U ukupnom udjelu turista, ne samo u pet država koje su gore navedene, najveći interes za Hrvatskom kroz metasearch trivaga pokazali su s tržišta Njemačke.

Priloženi podaci nam pokazuju kako je Njemačka i dalje naše glavno emitivno tržište koja prema broju stanovnika i putovanja i dalje zauzima prvo mjesto u turističkim putovanjima. U 2015. godini Nijemci su putovali 69 milijuna puta, potrošili na putovanja 71 milijardu eura, a trećinu putovanja poduzeli su van nacionalnih granica. Prema najavama s održanog turističkom sajma ITB u Berlinu za Hrvatsku je povećan interes s njemačkog tržišta, te je i dalje među pet najomiljenijih destinacija Nijemaca što nam potvrđuju i priloženi podaci.

Autor : Goran Rihelj

Izvor: hrturizam.hr