Slogan "Croatia, Full of Life" nije zadovoljio, tražit će se novi

Zanimljivosti
Slogan "Croatia, Full of Life" nije zadovoljio, tražit će se novi Objavljeno: 12.06.2017.

Pokazalo se da je u promociji potrebna veća prisutnost nacionalnog identiteta.

Nacionalna turistička organizacija dobit će, kao što se već zna neko vrijeme, novog direktora, ali, što je manje poznato, dobit će i novi slogan. Ministar Gari Cappelli nije zadovoljan ni sadržajem ni dometima aktualnog slogana “Croatia, Full of Life” i najavljuje izbor novog do kraja godine. Postojećem će odzvoniti i prije toga. Na prvim jesenskim sajmovima turizma hrvatski će štand izgledati drukčije, a u prvom planu će od slogana ostati samo – Croatia.

– Pokazalo se da je u promociji potrebna veća prisutnost nacionalnog identiteta. Ne treba se bojati povratka toj vrsti simbolike – kaže Cappelli, koji je u više europskih zemalja čuo primjedbe kako bi bilo učinkovitije da se, umjesto regija, brendira zemlja. Učiti od Španjolske Kao uspješan primjer često se ističe Španjolska u čijoj promociji turizma uvijek dominira – “Spain”.

Jedna od novina, o kojoj turističke vlasti razmišljaju, jest i da se izbor slogana više ne povjerava marketinškim stručnjacima, već da to bude posao multidisciplinarnog tima stručnjaka. Inače, “Hrvatska, puna života” Lorencinova je ostavština i treći službeni slogan hrvatskog turizma, a, zajedno s izvedenicama, lansiran je potkraj 2015. Već tada mu se prigovaralo da je više skup želja onog što bismo htjeli da turistička Hrvatska jest, nego što istinski predstavlja turistički ponudu.

Izvor: poslovni.hr