SAZNAJTE KAKVA NAM JE USLUGA U TURIZMU: TAJNI KUPCI IZMJERILI KVALITETU USLUGE U TURIZMU
                        Objavljeno: 23.03.2017.
                        Na konferenciji prezentirani su rezultati istraživanja “Tajni gost: Kvaliteta usluge u turizmu” provedenog s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu od lipnja do rujna prošle godine.
Istraživanje je provedeno u trajanju četiri mjeseca ( lipanj, srpanj, kolovoz i rujan 2016. ), a posjećene su posjećene destinacije duž Jadranske obale, ali i kontinentalne Hrvatske. Tajni gosti su posjetili ukupno 1655 lokacija, od toga 1112 posjeta u turističkim objektima (hoteli, kampovi, turističke zajednice, restorani, barovi, noćni klubovi, kavane, slastičarne, fast food…) te 543 posjeta u popratnim turističkim sadržajima (wellness, sport, izleti, muzeji, vinarije, agroturizam, banke, pošte, mjenjačnice, benzinske postaje, trajektne linije, marine, taxi, aquapark…)
Osnove bontona i dalje nismo skroz svladali i bez obzira što je ove godine ostvaren rast u kvaliteti usluge u turizmu i dalje smo daleko od prihvatljivih rezultata tj. kvalitete usluge u turizmu.
VALJDA PRVA I OSNOVA STVAR U SVAKOM POSLOVANJU JE POZDRAVITI KUPCA TJ. GOSTA U SLUČAJU TURIZMA, TE JE TAKO PREMA ISTRAŽIVANJU 86,40 % DJELATNIKA POZDRAVILO GOSTA NA DOLASKU, ŠTO JE BOLJI REZULTAT OD PROŠLE GODINE KADA JE PREMA ISTRAŽIVANJU 79,41 % DJELATNIKA POZDRAVILO GOSTE NA DOLASKU.
SVI ZNAMO KAKO JE OSMIJEH ZLATA VRIJEDAN U USLUZI, POGOTOVO U TURIZMU, NO PORAZNO SAMO 64,13 % DJELATNIKA SE OSMJEHNULO GOSTU. PREMA PROŠLOGODIŠNJIM REZULTATIMA, IPAK SE STVARI POBOLJŠAVAJU JER SE PROŠLE GODINE 56,93 % DJELATNIKA OSMJEHNULO GOSTIMA.
POZDRAVITI GOSTA NA ODLASKU I ZAHVALITI MU NA DOLASKU SU OSNOVE BONTONA. TAKO JE 82,03 % DJELATNIKA POZDRAVILO GOSTA NA ODLASKU, DOK JE PROŠLOGODIŠNJI REZULTAT BIO 75,94 %. S DRUGE STRANE, SAMO JE 64,45 % DJELATNIKA ZAHVALILO GOSTIMA, ŠTO JE LOŠIJI REZULTAT OD PROŠLE GODINE – 65,09%.
ZADNJI I NAŽALOST PORAZNI REZULTAT ISTRAŽIVANJA ODNOSI SE NA TOLIKO KLJUČAN PRODAJNI SEGMENT, A TO JE POZVATI GOSTA DA SE OPET VRATI. TAKO JE SAMO 24,53 % DJELATNIKA POZVALO GOSTA NA PONOVNI DOLAZAK.
Kada gledamo po regijama Kontinentalna Hrvatska prednjači u pozdravu gosta na dolasku, pozdravu na odlasku i zahvali, dok se Istra najviše smije i poziva goste d ih opet posjete.

Izvor: hrturizam.hr
                


                                        Na snagu stupio novi sustav ulaska u EU
                                    
                                        HoReEx 2025 Opatija – Posao u turizmu otvara ključna pitanja o zapošljavanju
                                    
                                        Stranci preuzeli sezonu? Radnik iz Istre ogorčen: "Mi domaći nemamo ni 100 sati"
                                    
                                        Radnici postoje, ali sustav zapošljavanja u turizmu mora se hitno mijenjati – analiza za sezonu 2025
                                    
                                        San Canzian – Luksuz u kojem čovjek čini razliku
                                    
                                        Novosti u Zakonu o strancima 2025
                                    
                                        NAJNOVIJI PODACI / Ovo su minimalne plaće u Europi: Luksemburg vodi, mi kaskamo za Slovencima i Poljacima
                                    
                                        Suchen Sie qualifiziertes Personal für eine erfolgreiche neue Saison? WINTERSAISON 2024/2025 - Kroatien, Österreich, Slowenien, Deutschland, Schweiz, Frankreich, Italien
                                    
                                        Looking for qualified staff for a successful new season? WINTER SEASON 2024/2025 - Croatia, Austria, Slovenia, Germany, Switzerland, France, Italy