Pripreme za novu turističku sezonu
Objavljeno: 19.04.2017.
Hrvatska turistička zajednica je, u suradnji s 'Parkovima Hrvatske', koji za cilj imaju učinkovito upravljanje posjetiteljima i stvaranje zajedničkog branda svih hrvatskih parkova, kreirala marketinšku kampanju s ciljem dodatnog pozicioniranja parkova kao jednog od motiva dolaska u hrvatske destinacije tijekom predsezone. Kampanja se na domaćem tržištu provodi putem posebno kreiranog promotivnog spota na TV kanalima, dok se inozemne inačice promotivnog spota provode putem društvenih mreža na tržištima Njemačke, Austrije, Italije, Velike Britanije i Slovenije. Kampanja će na stranim tržištima biti aktualna do 25. travnja ove godine, a kako kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić, očekuju se vrlo dobri rezultati.
'Istraživanja koja redovito provodi Hrvatska turistička zajednica pokazala su da je bogata i očuvana prirodna baština jedan od najčešćih segmenata po kojima strani turisti percipiraju Hrvatsku i hrvatske destinacije. Upravo smo tu činjenicu odlučili koristiti u približavanju naše turističke ponude u predsezoni jer vjerujemo da navedeni segment može biti jedan od ključnih generatora u jačanju turističkog prometa, odnosno u produljenju sezone. Ovo je ujedno i dobar primjer suradnje s portalom Parkovi Hrvatske na jednom zajedničkom projektu koji će, siguran sam, ostvariti vrlo dobre rezultate i tako pozitivno utjecati na turistički promet u ovom dijelu godine', izjavio je direktor Ivičić.
U sklopu kampanje naglasak je stavljen na bogatstvo flore i faune, kao i na aktivnosti u kojima mogu uživati svi oni koji posjećuju Hrvatsku tijekom proljeća. Dodajemo kako su sve jezične inačice ovog promotivnog spota dostupne na službenom You Tube kanalu Hrvatske turističke zajednice, koji je dostupan putem ove poveznice.
Izvor: tportal.hr

Na snagu stupio novi sustav ulaska u EU
HoReEx 2025 Opatija – Posao u turizmu otvara ključna pitanja o zapošljavanju
Stranci preuzeli sezonu? Radnik iz Istre ogorčen: "Mi domaći nemamo ni 100 sati"
Radnici postoje, ali sustav zapošljavanja u turizmu mora se hitno mijenjati – analiza za sezonu 2025
San Canzian – Luksuz u kojem čovjek čini razliku
Novosti u Zakonu o strancima 2025
NAJNOVIJI PODACI / Ovo su minimalne plaće u Europi: Luksemburg vodi, mi kaskamo za Slovencima i Poljacima
Suchen Sie qualifiziertes Personal für eine erfolgreiche neue Saison? WINTERSAISON 2024/2025 - Kroatien, Österreich, Slowenien, Deutschland, Schweiz, Frankreich, Italien
Looking for qualified staff for a successful new season? WINTER SEASON 2024/2025 - Croatia, Austria, Slovenia, Germany, Switzerland, France, Italy